Oké, dat is logisch, zeker met die symptomen zou het je die kant op leiden. Ik weet dat de F1-sensor soms geen code achterlaat als hij defect is, maar met een constant lampje ben ik echt verbaasd dat er niets terugkomt, om nog maar te zwijgen van het feit dat de waarden onregelmatig zijn. Wat zagen de koppeling en de PP er bovendien uit toen je de belhuizing uit elkaar haalde? Ik begrijp dat je de koppelingsplaat waarschijnlijk niet hebt verwijderd, maar heb je gecontroleerd of een van de PP-vingers iets meer naar binnen was geduwd dan de andere? De symptomen die je hebt, kunnen hier ook op wijzen, tenminste de versnellingskeuze. Ja, als je een 02' hebt, dan moet je de hydraulische leidingen op de belhuizing wel uit elkaar hebben gehaald om het druklager te verwijderen en bij de sensor te komen. Hoe je achteruit, 1-2 kunt krijgen, is een mysterie voor mij, want effectief hebben al die leidingen nu lucht in zich als je ze niet hebt ontlucht. Het kostte me ongeveer 20 minuten met een vacuüm ontluchter om de lucht alleen al uit de belhuizing te verwijderen, en eerlijk gezegd weet ik niet eens zeker of ik het niet vanuit het Leo-systeem moet doen als ik het vrijdag naar de Aston Martin-dealer breng. Tot nu toe is er, voor zover ik heb gelezen, geen andere manier om het systeem te ontluchten. Ik heb dit geprobeerd omdat ik wilde zien of een vacuüm ontluchter de lucht succesvol uit het systeem kon verwijderen, zoals hij dat met remmen doet, dat deel was experimenteel. In jouw situatie zou ik proberen het met de Leo te ontluchten. en laat ons weten wat er gebeurt.