Nou, ik zal ervoor zorgen dat de oude man het weet, want ik wil absoluut geen minder klemkracht. Het lijkt erop dat ik ze helemaal alleen aan het opbranden ben! Heb geen extra hulp nodig.
Ja, ik hoor wat je zegt, maar ik heb het er niet over om het zo licht te maken dat het geen van de toerentallen zou kunnen vasthouden, wat absoluut niet goed zou vallen... Ik realiseer me dat massa de auto ervan weerhoudt om gewoon naar nul te vallen. Maar het moet ook worden opgewonden voordat dat gebeurt. Het zou sneller uit de bochten komen en iets sneller uit de startblokken, toch? Bovendien, als je de bochten induikt door onmiddellijk het pedaal los te laten, zouden de toerentallen van de auto sneller dalen, toch? Minder massa om te accelereren, maar minder massa om het versneld te houden als je loslaat.
Afgezien hiervan, dat is wat ik denk dat in mijn gedachten was, zou het echt het F1-systeem verstoren? De enige sensor die ik in de belhuizing zie, is de F1-sensor. Eigenlijk zou het de uitwerp- of druksensor moeten heten, toch? Dat is wat het doet, het vertelt de TCU waar het druklager zich bevindt. Het heeft helemaal geen optiek om de koppeling zelf of de drukgroep te zien, daarom zet het geen "CC"-lampjes of de PP-vingers, als de borgtanden van de koppelingsveer breken.