Maserati Forum banner
121 - 140 of 182 Posts
Laat me alles vertellen wat CRAP Maserati North America Inc. me heeft laten doormaken. Omdat ik niet wist dat het onmogelijk was om een kopie van het originele raamlabel te krijgen, nam ik contact op met Maserati N.A.. E-mail werd beantwoord door "Peter" Cust. Care Rep. Hij vertelt me dat hij dit voor me zal uitzoeken, maar eerst zijn systeem moet updaten voor de nieuwe eigenaar. Wil: Naam, Adres, Telefoonnummer, E-mailadres, Kilometerstand bij aankoop, Kilometerstand nu, Kopie van Titel en Telefoonnummer. Ik scan en stuur hem alle documenten, even later krijg ik een e-mail met deze CRAP "We kunnen alleen Monroney Label-verzoeken inwilligen voor de oorspronkelijke eigenaar van het voertuig en hopen dat de apparatuurlijst de informatie zal bevatten die u zoekt". Hij wist vanaf het begin dat ik niet de oorspronkelijke eigenaar was, maar toch heeft hij me hier allemaal voor niets doorheen gehaald. Ik zal dit nogmaals zeggen "SCHAAM JE, PETER"

Ik heb de PM ontvangen en zal waarschijnlijk proberen om zondag de 24e even langs te komen als de tijd het toelaat op de weg terug via 95 naar VA. Ik zal je een seintje geven als ik in FL ben en je laten weten hoe het gaat. 👍
Kom je uit Virginia?? Zo ja, laat me dan weten waar en dan zouden we hetzelfde kunnen doen. Zou graag nog een Granturismo in de buurt zien. Ik ben in Fredericksburg, VA, vlak bij 95

Ik dwaalde door de berichten op het hoofdfórum (verschillende jaren/modellen) en zag een bericht over het verkrijgen van een PDF-kopie van uw originele raamsticker van toen uw voertuig nieuw was.

Ik dacht dat dit het coolste was en dacht dat ik het zou delen.

Ik dacht dat het een leuke toevoeging zou zijn aan uw autopapieren. Het enige wat u hoeft te doen is hen een verzoek te e-mailen voor de PDF en hen bewijs van eigendom en de geschatte huidige kilometerstand te verstrekken. Ik heb mijn verzekeringskaart gescand en met mijn verzoek meegestuurd. Ik had binnen een paar uur een reactie.... Zo cool! :grin2:

E-mail:
MaseratiNA@fcagroup.com
Net een rode 2013 Granturismo Convertible gekocht. Ik heb het adres dat u voor de sticker heeft geplaatst gemaild en het e-mailadres is niet langer geldig.

Iemand een nieuw e-mailadres of ideeën hoe ik een raamsticker kan krijgen?

Ik heb Maserati gemaild met de vraag om een kopie van de originele raamsticker, maar kreeg te horen dat ze die alleen aan de oorspronkelijke eigenaren verstrekken. Ik kreeg een optielijst. Ik heb de sticker wel gekregen van de dealer die hem aan de man heeft verkocht van wie ik hem heb gekocht.

Dus ik was over iets anders aan het lezen en vond Monroney-rapporten die raamstickers dupliceren, als het ware. Het was $7,99 geloof ik, maar ze kunnen geen fabrieksgegevens van Maserati ophalen, dus je moet al je opties handmatig invoeren. Het toont ook dat de enige optie voor mij een 6-versnellingsbak is, wat niet zo is. Omdat ze niet in staat zijn om alle opties te verifiëren, is het eigenlijk bijna zinloos, maar hier is wat ze hebben verzonnen....
138199

Oh, en ik denk dat zonder de F1-trans als optie de prijs nogal afwijkt. Mij werd verteld dat de adviesprijs van deze auto nieuw ongeveer $ 148.000 was. Maar wie weet?!

Laat me alles vertellen wat CRAP Maserati North America Inc. me heeft laten doormaken. Omdat ik niet wist dat het onmogelijk was om een kopie van het originele vensterlabel te krijgen, nam ik contact op met Maserati N.A.. E-mail werd beantwoord door "Peter" Cust. Care Rep. Hij vertelt me dat hij dit voor me zal uitzoeken, maar eerst zijn systeem moet updaten voor de nieuwe eigenaar. Wil: Naam, Adres, Telefoonnummer, E-mailadres, Kilometerstand bij aankoop, Kilometerstand nu, Kopie van Titel en Telefoonnummer. Ik scan en stuur hem alle documenten, even later krijg ik een e-mail met deze CRAP
"We kunnen alleen Monroney Label-verzoeken inwilligen voor de oorspronkelijke eigenaar van het voertuig en hopen dat de apparatuurlijst de informatie zal bevatten die u zoekt". Hij wist vanaf het begin dat ik niet de oorspronkelijke eigenaar was, maar toch heeft hij me hieromheen geleid voor niets. Ik zal dit nogmaals zeggen "SCHAAM U, PETER"
Ik kreeg dezelfde reactie van hen toen ik informeerde naar het verkrijgen van de originele raamsticker voor mijn 17' MC. Ik zou denken dat het bedrijf dit soort informatie enige tijd zou bewaren, maar misschien niet.

Ik kreeg dezelfde rotzooi van Maserati N.A. en nam contact op met het hoofdkantoor in Italië - ze vroegen ook om alle info over mij als nieuwe eigenaar... hetzelfde resultaat - alleen in staat om te voorzien voor de eerste eigenaar en vertelde me om N.A. te proberen. Grrrrr.

Ja, ik sprak met Maserati North America en ze verklaarden dat ze alleen raamstickers kunnen krijgen voor Maserati's van 2018 en nieuwer, omdat ze een nieuw systeem hebben. Ik zei dat ze zich moesten schamen dat ze me geen sticker konden geven voor een auto van meer dan $150.000. Een paar weken later stuurden ze me de bijgevoegde foto per e-mail. Als ze me dit konden e-mailen, waarom konden ze me dan niet de hele sticker e-mailen? Ik heb de originele sticker eigenlijk in mijn huis, maar ik moet hem vinden.
Image

Ja, ik sprak met Maserati North America en ze verklaarden dat ze alleen raamstickers kunnen krijgen voor Maserati's van 2018 en nieuwer, omdat ze een nieuw systeem hebben. Ik zei dat ze zich moesten schamen dat ze me geen sticker konden geven voor een auto van meer dan $ 150.000. Een paar weken later stuurden ze me de bijgevoegde foto per e-mail. Als ze me dit konden e-mailen, waarom konden ze me dan niet de hele sticker e-mailen? Ik heb de originele sticker eigenlijk in mijn huis, maar ik moet hem vinden. View attachment 141706
Ik kan me voorstellen dat ze gemakkelijk kopieën van raamstickers zouden kunnen verstrekken. Maar vooral nu ze een Classiche-afdeling zijn begonnen waar ze records monetariseren en auto's verifiëren, zullen ze nog minder geneigd zijn om iemand te helpen.

Soortgelijk iets gebeurde jaren geleden toen Ferrari de zijne begon. Ik had een 308 en destijds kon je, als je hem registreerde op de site van de eigenaar, een kleurencertificaat en een erfgoedcertificaat krijgen. Je stuurde het versnellingsbak- en motornummer samen met het serienummer en ze maakten een formulier waarop stond of alles origineel was. Ik had het geluk om ze allebei voor de mijne te krijgen, maar het duurde niet lang daarna dat ze ermee stopten en toen begonnen ze Classiche waar je $ 5.000 kon betalen om een ​​mooi boek te krijgen met in principe dezelfde info.

De manier van grote bedrijven. Waarom weggeven als je ervoor kunt betalen?!

Wat is het probleem in de VS met raamstickers? Hier helemaal geen ding. Gewoon nieuwsgierig

Ja, ik sprak met Maserati North America en ze verklaarden dat ze alleen raamstickers kunnen krijgen voor Maseratis van 2018 en nieuwer omdat ze een nieuw systeem hebben. Ik zei dat ze zich moesten schamen dat ze me geen sticker konden geven op een auto van meer dan $ 150.000. Een paar weken later stuurden ze me de bijgevoegde foto per e-mail. Als ze me dit konden e-mailen, waarom konden ze me dan niet de hele sticker e-mailen? Ik heb de originele sticker eigenlijk in mijn huis, maar ik moet hem vinden. View attachment 141706
Je gaf me wat hoop dat ik een kopie van mijn sticker zou kunnen krijgen, dus stuurde ik Maserati NA nog een verzoek. Dit is de reactie vanochtend... ze kunnen de naam beter veranderen omdat het zeker "premium care" mist...

Bedankt dat je contact hebt opgenomen met Maserati Premium Care. We kunnen alleen voldoen aan verzoeken om Monroney-labels voor de oorspronkelijke eigenaar van modeljaar 2017 en nieuwere voertuigen. Onze excuses voor het ongemak en we begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. Dit is het Maserati-proces en we kunnen geen raamstickers meer opnieuw afdrukken voor voertuigen ouder dan 17MY. We zullen uw feedback over het proces documenteren voor interne beoordeling. Zoals altijd kunt u bellen om dit verder te bespreken, graag Ref. Case# xxxxx.

U kunt dus zelf naar Monroney gaan en 8 dollar betalen om er een te laten maken. Maar het zal waarschijnlijk niet exact zijn zoals de mijne niet was. Om welke reden dan ook, op deze auto's, tenminste toen ik het deed, heeft hun systeem niet de informatie om het in te vullen door alleen uw VIN in te voeren. U moet dus alle opties zelf invoeren. Maar zoals in mijn geval was er geen optie om te selecteren voor de F1-transmissie. Zoals met alle gecomputeriseerde dingen, krijg je alleen wat je invoert.

Dus je kunt zelf naar Monroney gaan en 8 dollar betalen om er een te laten maken. Maar het zal waarschijnlijk niet zo exact zijn als bij mij het geval was. Om wat voor reden dan ook, bij deze auto's, tenminste toen ik het deed, heeft hun systeem niet de info om het in te vullen door alleen je VIN in te voeren. Je moet dus alle opties zelf invoeren. Maar zoals in mijn geval was er geen optie om te selecteren voor de F1-transmissie. Zoals met alle gecomputeriseerde dingen, krijg je alleen eruit wat je invoert.

Het is niet super gedetailleerd, maar het doet het werk - ziet er ook goed uit.

121 - 140 of 182 Posts